شرایط جدید پشتیبانی از طریق سایت رسمی گروه نرم افزاری فانوس اطلاع رسانی شده و آخرین اخبار و تغییرات و مطالب آن ملاک عمل خواهد بود.
- کلیه خدمات پشتیبانی شرکت فقط به صورت آنلاین بوده و از طریق سایت و پنل کاربری شرکت ارائه می گردد.
- شرکت هیچگونه تعهدی را برای ارائه خدمات حضوری و تلفنی به مشتری نمی دهد.
- مشتریان با خرید هر محصول، مجاز به دریافت حداکثر سه عدد کد فعالسازی هستند. جهت دریافت کدهای فعالسازی بیشتر، نیاز است که مجددا محصول موردنظر خود را خریداری نمایند.
- مشتریان گرامی توجه داشته باشید سریال و کد فعالسازی نرم افزارها وابسته به هارد، Ram و CPU سیستم هستند، لذا با تغییر هرکدام از این قطعات، سریال برنامه و به طبع آن کدفعالسازی نیز تغییر خواهد کرد!
- پشتیبانی رایگان از تاریخ خرید محصول به مدت یکسال می باشد.
- پس از پایان مدت اعتبار پشتیبانی رایگان، مشتریان می بایست پشتیبانی نرم افزار خود را با پرداخت هزینه، بصورت یکساله طبق تعرفه های روز شرکت تمدید نمایید.
- در صورت عدم تمدید پشتیبانی، شرکت هیچگونه تعهدی درمورد پشتیبانی نسبت به مشتری نخواهد داشت.
- تعهد شرکت برای ارائه خدمات پشتیبانی همراه با دریافت هزینه حداکثر در طول مدت پشتیبانی تمدید شده هر محصول می باشد.
- هزینه پرداختی بابت تمدید پشتیبانی صرفا برای برخورداری از پشتیبانی در مدت معین می باشد.
- هزینه پشتیبانی برای خدمات از طریق تیکت، ایمیل و نرم افزار AnyDesk می باشد. در ذیل به جزئیات این مورد پرداخته خواهد شد.
- مسئولیت تغییر تاریخ سیستم توسط مشتری پس از نصب نرم افزارهای فانوس و قفل شدن نرم افزار به عهده مشتری بوده و میبایست با پرداخت هزینه پشتیبانی خود را تمدید نماید، لذا پس از نصب نرم افزارهای فانوس به هیچ عنوان تاریخ سیستم را تغییر ندهید.
- هرگونه استفاده نامتعارف از نرم افزارهای فانوس، عدم رعایت موازین اخلاقی در تیکت ها و درخواست های پشتیبانی ارسالی توسط مشتری و عدم رعایت حقوق مالکیت معنوی نرم افزار، طبق قوانین جاری کشور ممنوع بوده و موجب می گردد ارائه خدمات بصورت یکطرفه فسخ و مشترک حق هیچ گونه اعتراض و یا اقدام قانونی را از خود سلب نموده و مسئول خسارات وارده به تشخیص گروه نرم افزاری فانوس می باشد.
خدمات تعهد شده گروه پشتیبانی نرم افزارهای فانوس در طول زمان اعتبار پشتیبانی نرم افزار:
- کمک به راه اندازی ابتدایی نرم افزار در حد شناسایی و تنظیمات اولیه نرم افزار
- پاسخ به پرسش های فنی مربوط به محیط کاری نرم افزار (نکته: سوالات حسابداری و مالی و... و طرز کار با ویندوز و کاربری عمومی ویندوز مشمول خدمات نخواهد بود.)
- اتصال با نرم افزار AnyDesk به سیستم کاربر فقط به تشخیص کارشناسان فنی گروه پشتیبانی می باشد. (درصورت بروز هرگونه مشکل احتمالی در سیستم متقاضی، گروه پشتیبانی هیچ مسئولیتی برعهده نخواهد داشت.)
خدمات قابل ارائه با پرداخت هزینه در زمان اعتبار پشتیبانی نرم افزار ها:
- کمک به حل مشکل ناشی از کاربر در قسمت های مختلف از طریق تیکت و نرم افزار AnyDesk
- افزودن امکانات جدید به نرم افزارهای فانوس به درخواست کاربر
- ارائه رمز دسترسی به برنامه در صورت فراموشی
- کمک به راه اندازی نرم افزار تحت شبکه از طریق تیکت و یا نرم افزار AnyDesk
- سوالاتی خارج از مباحث آموزش داده شده در فیلم و مستندات آموزشی هر نرم افزار
مواردی که مشمول ارائه خدمات پشتیبانی نخواهد شد:
- پاسخ به سوالات ابتدایی مربوط به طرز کار با ویندوز و تنظیمات عمومی آن و کاربری عمومی ویندوز مشمول ارائه خدمات نخواهد شد. (کاربر برای کار با برنامه باید تسلط کافی بر ویندوز و نصب برنامه و کارهای عمومی ویندوز داشته باشد.)
- محافظت از اطلاعات: کاربران باید به منظور جلوگیری از بروز هر گونه مشکلات احتمالی حداقل بصورت روزانه از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. عدم تهیه نسخه پشتیبان و همچنین محافظت صحیح از اطلاعات مسئولیتی را متوجه گروه پشتیبانی نرم افزار های فانوس نمی کند.
- بروز هرگونه مشکل در ثبت، حذف، اصلاح اطلاعات و یا استفاده از امکانات نرم افزار که ناشی از عدم تسلط کاربر به نرم افزار می باشد هیج گونه مسئولیتی را متوجه گروه پشتیبانی نرم افزار های فانوس نمی کند.
- اشکالات ناشی از نوسانات برق و مشکلات سخت افزاری سیستم کاربر که باعث ایجاد مشکل در اطلاعات و یا کارکرد برنامه داشته باشد هیج گونه مسئولیتی را متوجه گروه پشتیبانی نرم افزارهای فانوس نمی کند.
- ارائه خدمات پشتیبانی منحصرا از طریق اینترنت می باشد و هرگونه خدمات حضوری و اعزام کارشناس مشمول خدمات پشتیبانی نمی گردد.
- مسولیت بهره برداری نامناسب به هرنحو، خسارت عمدی و یا آسیب های ناشی از ویروس های کامپیوتری، فقط به عهده مشتری می باشد.
- بدلیل اینکه در مواقعی نیاز به اتصال از طریق نرم افزار AnyDesk به سیستم مشتری می باشد. درصورت بروز هرگونه مشکل احتمالی در سیستم متقاضی، گروه پشتیبانی هیچگونه مسئولیتی برعهده نخواهد داشت.
راه های ارتباطی:
- شماره تماس: 09146773851 - سیروان شریعت پناه
- کانال تلگرام: Lanternsoft@
- آیدی پشتیبانی تلگرام: LanternSupport@
توجه: پشتیبانی اینترنتی همه روزه بجز ایام تعطیل می باشد.
توجه: ساعات پشتیبانی تلفنی همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 10:30 الی 14 می باشد.